FAQ/Vanliga frågor


Var är min order?

Våra produkter med gravyr tillverkas på vårt kontor i Stockholm vardagar mellan 9-17 så har du beställt på helgen tar det någon dag extra. Processen tar också tid då gravyren ska få tid att fästa ordentligt. När vi skickar din order får du ett mail med ordernummer (ibland hamnar den i skräpkorgen). Om du vill följa ditt paket rekommenderar vi att ladda ner Postnord app där våra paket syns. Det gör du här för ios: Ladda ner här


Jag vill returnera mina produkter. 

Om du vill utnyttja ångerrätten så måste varorna vara utan tryck, metall letter eller på annat sätt inte gjorts personliga, om de är personliga gäller inte ångerrätten vilket är på grund av att vi inte kan sälja dem till någon annan. Det är i enlighet med svensk konsumentlagstiftning. Om produkterna inte gjorts personliga skickar du dina varor till nedan adress, lägg gärna med en lapp med ordernummer eller använd vårt returformulär.
Sign of Sweden
Observatoriegatan 5
11328 Stockholm
*Vi kan inte te emot paket/brev som kräver personlig uthämtning. 


Min produkt har gått sönder 

Usch då! Det är ju inte alls kul när det händer. Vi ska såklart försöka hjälpa dig, för att det ska gå smidigare se till att du skickar en bild på problemet och ditt ordernummer till info@signofsweden.se så svarar kundtjänst dig. Observera att vi inte kan ersätta det som går under normalt slitage.